Díky vlastnímu vozovému parku disponujeme službou rozvozů, a to každý pracovní den.
Naše zboží již dodáváme do nemocnic, mateřských škol, jídelen, restaurací apod.
Objednávky přijímáme telefonicky nebo elektronicky po celý týden, v době 8 – 16 hod. se závozem následující pracovní den (čas závozu po domluvě), na tel. č. 605 262 310.
Ceník našich produktů aktualizujeme každý týden, v závislosti na vývoji tržních cen. Napište si o aktuální ceník.
Platební podmínky jsou individuální. Platbu je možné provést jak hotově při převzetí zboží nebo převodem na účet. Splatnost faktur je 30 dní. Faktury zasíláme elektronicky, vždy v odpoledních hodinách v den závozu.
Vždy při příjmu zboží na sklad, zároveň i při výdeji zboží ze skladu, pečlivě kontrolujeme jeho kvalitu. Poskytujeme tak záruku kvality našeho zboží.
V případě poškozeného zboží, Vám zboží bude kompenzováno dle dohody (vrácení peněz, výměna zboží, odepsání zboží...).